Tandställning ;s

Tja,
kom hem från träningen för ett tag sen.
Nu sitter jag pch Anton i hans rum och kollar på A shot at love (:
Haha tror jag har sett alla avsnitt minst 3 gånger.

Skolfoto idag ;o
Vet inte hur det blev på gruppfotot, hann knappt se.
Men jag känner på mig att jag ser förjävlig ut på enfotot.
De tog jättenära! :s

När jag kom hem hade jag fått ett brev,
från folktandvården.
Nu ska jag 'äntligen' få min 'efterlängtade' tandställning.
Jag kommer se förjävlig ut i 2 år, men det är fortfarande värt det.
Hellre fula tänder i två år, och sen fina hela livet, än fula snea föralltid.
Dessutom kommer jag få gratis tandblekning.

Men aja, jag får väll stå ut.

SaknarSaknarSaknar
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahaha, du vet att tandställningen kan växa fast i tänderna om du får i dig för mkt kalcium, från t.ex. mjölk, mejeriprodukter.

2009-09-20 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0