Uppsala (:

Tjoo (:
Kom hem från stan nyss.
Haha jag kom inte på att de är söndag, så jag åkte in kl 3 och nästan allt stängde klockan 4.
Så jag hann knappt med någonting.
Men jag köpte en vanlig baströja på h&m, en grå kofta på gina, och solotidningen.
Nu sitter jag här hemma själv, pappa och anton är på golfbanan. (ovanligt?)

          

Gråa koftan från             Face. foundation lóreal,    Bastopp h&m 99:- 
Gina 199:-                      highlighter maxfaktor,       Diadem fr Elise 10:-
                                       mascara Maybeline           Sjal Indiska 79:-
                          

                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Koftan var riktigt snygg!

2009-08-31 @ 15:25:59
Postat av: Anonym

Fett snygg du e ;$

2009-08-31 @ 15:30:23
Postat av: Anonym

sötnos! :*

2009-08-31 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0