Barnvakt

Tja, vakna precis.
Idag ska jag passa Felix i 2 timmar -.-'
Orkar seriöst inte, men jag kan inte hoppa av.. 
Även fast han ibland är världens sötaste roligaste unge,
så övervägs de med massa annat.

T.ex. så tror han att han har makten över allt o alla, så om han inte får som han vill,
 kan han ligga och skrika i en timme -.-'
Och han är jättesmart också, om han t.ex. vill ha min mobil,
men så gömmer den under mattan, men han låtsas han inte se det.

Om jag sen går iväg och ska hämta något, då sitter han där med mobilen och flinar när jag kommer tillbaka.
Och självklart har han råkat ringa ngn. Och raderat några bilder. Och dreglat ner den.
Haha jag vet att ni är 'så interesserade' av min lillebror.. *host*
Ska gå till mamma nu. Ses <3


Haha, mitt o felix underbara konstverk (y)

Kommentarer
Postat av: Påål

Hahah, äälskar din brurshä.

Fyller han typ 2 i år? :D <3

2009-08-21 @ 18:01:57
Postat av: Anonym

Haha (:

Han gillar nog säkert dig me x)

Jau <3

2009-08-23 @ 15:03:17
Postat av: Anonym

Är Felix din lillebror?

2009-08-23 @ 18:42:07
Postat av: Anonym

Haha fin bild :P

2009-08-23 @ 18:42:24
Postat av: Ellen

Javet, felix äger på att rita (y)

2009-08-23 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0