Jobbat

Tja.
Skolan idag var dryg, speciellt sista lektionen.. Fysik - Krafter  -.-'
Kan de bli ''roligare'' ..
Åh, kan man inte bara ta bort hela ämnet No?
Varför ska man veta friktonen av blabla, och motkrafter.. och va han nu snacka om..

Efter skolan åkte jag till Paula ett tag. Men halv 4 åkte jag och jobbade.
Jag förstår inte hur jag pallar egentligen :o
Funderar på att sluta, men gör det nog innan jul isåfall.

Haha nu ska jag berätta, vad som hände på aprikosvägen.
1. Det första som händer är att jag skriker till eftersom det ligger en lång, fet orm på vägen :s

2. När jag ska lämna till ett hus, då kommer en gubbe ut o ba:
- KNIVSTANYTT! :D Veckans höjdpunkt! Tack så mkt! :D
Jag ba: öhh.. varsågod..

3. De kommer en liten kille ( runt 3/4 år?) och börjar springa brevid cyklen.
Han ba: duu?... jag ta tidning  ge mamma och pappa. (på bebisspråk)
Jag ba: haha visst var bor du?
Han: däär.. *pekar*
Jag ger han en tidnig och han springer dit o ba:
- Mamma! Pappa! Ni fått post!
Fyfan va gullig :) Jag är kär <3

4. Två killar sitter i lekparken på varsin gunga. (7/8 år)
- Hallå bruden?
Jag bara cyklar vidare och ignorerar.
- Tjejen? *visslar*
- Hallå gullet?
Seriöst! :o De va 7/8 år :o


Bild från sommras

Kommentarer
Postat av: Pauu

HAhah, jag hatar typ psyk ungar som tror att dom e ngt (asså 7/8 år) :o ! Dt e ju heelt sjuukt.

2009-08-27 @ 21:06:28
URL: http://osysselsatt.blogg.se/
Postat av: Ellen

Lr hur! ;O

2009-08-27 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0