Åland

Tjo
Hann inte blogga igår, kom hem runt klockan 10 från Åland.
Vann med 4-0 mot Jomala :D
Kul, hoppas vi ska tbx nästa år också.
Köpte inget i Taxfreen, eller bara en försenad present till Anton.

Jag kom nyss hem från skolan, hände inget speciellt, men vi har bästa planerna :D
Jag måste erkänna att Elina kom på en bra idé, ( för en gångs skull? :p )
Haha (:

Åh, matteprov nästa vecka :s
Dehär med '' upphöjt i 7'', potensform och positiva/negativa tal är inte min grej ;s
Så vi får väll se hur provet går...

Har inga planer för idag, ingen träning, så jag får se vad jag gör.
Ciao (l)


Kommentarer
Postat av: pauu

en bra idé från eli, för en gångs skull! :D tihi

2009-09-21 @ 15:33:38
URL: http://osysselsatt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skulle inte du kunna ha någon frågestund på bloggen någon gång? :)

2009-09-21 @ 15:34:25
Postat av: elajnis

ööööh,, jag är ALLTID smart, och har ALLTID bra idéer, ni e ba avis :=9

2009-09-23 @ 22:25:53
URL: http://eelajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0