Jobb ;o

Tja,
Åh! vilken dålig dag. Det börjar med att jag cyklar till skolan 08.10, och sen när jag nästan är framme, jag hade precis cyklat förbi Ebbas hus, DÅ kommer jag på; FAN SVENSKABOKEN.
Kul lektion, ifall alla satt och skrev på novellen utom jag?
Jag kollade på klockan, 08:22.
Så då vände jag och cykla så snabbt jag kunde hela vägen tillbaka.
När jag kom hem, hade packat ner boken och skulle precis gå, så kollar jag kolckan.
08.27
Men jag kom i tid ändå :) Fattar inte hur..

Sen efter skolan så skulle jag jobba, och när jag knappt kommit halvvägs med tidningarna, så självklart får man punka.. -.-'
Så jag är tvungen att gå hela vägen tillbaka, ta bort väskorna, leta efter ett nytt hjul (vilket inte fanns), packa ur alla tidningar och komma helt efter i tiden. Jag höll på att ge upp...
Funderade på att dumpa dem i soptunnan och sen säga att jag delat ut dem..
Nej, men allt löste sig, jag fick låna björns cykel. TACK (L)

Sen när jag kom hem fick jag inte ha datan fören jag städat rummet. (Damsugit, dammat, och ja, allt sånt.)
Så nu vet ni vad jag har 'roat' mig med hela kvällen ;/

Ska sova nu, Gonatt <3

   
Jag o Ebba idag <3                                                   Dagens outfit (;


 


Kommentarer
Postat av: elajnis

MIN HAAAAAND :D

2009-09-02 @ 17:11:09
URL: http://eelajnis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Taha (:

2009-09-02 @ 17:29:26
Postat av: Pauu

Hahah, lyckat :D

2009-09-02 @ 20:23:41
URL: http://osysselsatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0