Naya, Eli och Pau (l)

Tja!
Jag vet, jag är dålig på att uppdatera ;o
Men idag har skolan iaf varit typ som vanligt? Först svenska, sen matte, mentorstid och sist slöjd.
Efter skolan gick jag och eli till pau. Naya kom också (:
Hm? Ja.. va gjorde vi?
Körde land och rike ;p Haha, fett kul man kan ha (y)

Sen åkte jag och Naya hem vid klockan 6 (?)
Haha vi tog en ''genväg''... Hm..
Jag drog hem och käkade o sen åkte jag till naya och vi gick till ica.
Där köpte vi kladdkaka, tjocka som vi är :D
Sen gick vi tbx till Naya och kolla på Idol.
Yes! Eric ägde (: Men Kalle ;/ ? Hoppas han blir kvar..
Nu sitter jag iallafall här och gör engelskaläxan.
Kom på det nu -.-' 24 glosor...

Lyssnar på;


och:

Sofijah (: Gammla låtar, I know, but I don't care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0